Consum ha registrat 4.233 reclamacions el primer semestre
La Direcció General de Consum ha registrat 4.233 reclamacions el primer semestre de 2018 i preveu tancar l’any amb més de 8.400, és a dir mil més que el 2017. Part d’aquest increment es deu a l’impuls que s’ha donat al sistema informàtic de reclamació telemàtica sense necessitat de tenir DNI electrònic, la qual cosa ha generat un augment notable de les reclamacions a través d’Internet. Així, en els primers sis mesos 643 persones han posat una reclamació sense haver-se de desplaçar a cap oficina, mentre que en tot l’any passat varen optar per aquesta via 855.
Native Feed
300x250
300x250
- Protesta i mobilització per frenar el projecte de construcció d’habitatges a la plaça Teixidores
- L'Ajuntament posa en marxa una campanya per posar fi als excrements de ca al carrer
- Dos conductors detinguts aquest cap de setmana en dos accidents
- Suport del 94% a crear una àrea marina protegida
- Lluís Cerezo promet el càrrec com a regidor de l'Ajuntament
300x250
300x250
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Setmanari Sóller.
De momento no hay comentarios.