Es compleixen deu anys de l'acció de denuncia contra l'apropiació de la costa per part de Pedro J. Ramírez
Era el matí del 13 d'agost de 2005 quan representants del PSM, EU, Els Verds, ERC, el Lobby per la independència i del Grup d'Amics en Defensa del Medi Ambient -Gadma- es concentraren a l'avinguda del Pinar.
Deu anys proclamant «La costa és de tots»
Aquesta és la cronologia del que ha passat fins ara amb la piscina d'ús públic que usufructua la família Ramírez-De la Prada.
L'STEI denuncia l'incompliment del compromís del conseller Martí March
L’STEI valora de manera «molt positiva» la signatura del Pacte del professorat interí signat l’any passat, ja que dóna estabilitat tant pel que fa al manteniment dels llocs de feina com també al professorat que en forma part. D’un total de 1.319 interins de pacte, 1.121 podran seguir ocupant el curs 2015-2016 la plaça que tengueren el curs passat (un percentatge del 85%). Tot això, a més, en un context d’aplicació de la LOMQE que, en aquests moments, «genera una gran inestabilitat».
Fora des Sembrat comparteix aquest dijous escenari amb Rosendo
En el recinte de Son Fusteret de Palma, a partir de les 21.30 hores, i en el marc de la seva gira 'Mentira me parece', Rosendo i Fora des Sembrat faran gaudir el públic amb cançons compromeses a les quals no els hi falta la ironia, reflexe de l'estat anímic que atravessa la societat actual.
La Conselleria rectifica i afegeix 36 noves places per a «minimitzar» els efectes de la LOMQE
Després de les converses mantingudes a la darrera reunió amb els comitès de vaga i també en mesa sectroail, i «després de fer el corresponent anàlisi de la situació», la Conselleria d'Educació ha decidit incorporar 36 noves vacants a mitja jornada de les especialitats de professorat de secundària de música (26) i de dibuix (10), amb l'objectiu de «minimitzar els efectes de la LOMQE» sobre les matèries artístiques i afavorir que es puguin fer desdoblaments en aquells casos en que les ràtios d'alumnat siguin més elevades, per tal de millorar la qualitat de l'ensenyament pel que fa a les matèries en qüestió.