Dimecres d’aquesta setmana el Joventut Mariana ha fet la presentació de la que serà la samarreta oficial de la temporada 2008/09.
Amb l’assistència del regidor de turisme, Tomàs Plomer, el regidor d’esports, Pep Lluís Colom, el director executiu del Joventut Mariana, Joan Puigserver, el cap de marketing del club, Miquel Capó i el president del Mariana, Toni Grau, es donà a conèixer l’anagrama que lluirà la samarreta al seu davant: "Sóller, bon dia!" que es dissenyà com a marca per a la promoció turística de la Vall. Al darrera, l’escut del Mariana, el número i nom de la jugadora i el logotip del Consell de Mallorca.
Tots els assistents coincidiren en agrair la col·laboració del poble de Sóller, els comerciants, i tota la gent que d’una manera o l’altra fa costat al nou projecte.
Miquel Capó, com a cap de marketing, explicà que Sóller, bon dia! era una bona manera de donar a conèixer la Vall arreu d’Espanya i que també mitjançant la guia turística del mateix nom, es promocionarien els comerços i negocis de Sóller. Aquesta marca servirà per promocionar el club i per beneficiar tot el poble.
Pressupost
Així mateix, Joan Puigserver aprofità per comunicar que el club solleric ja compta amb el 50% del pressupost previst per poder participar a la Lliga Femenina, que suposa un total de 600.000 euros, i que compten amb obtenir l’altre 50% al llarg de l’any 2009, que serà quan les empreses tornin a assignar les partides pressupostàries i hi puguin incloure el Joventut Mariana.
A més, Joan Puigserver volgué fer una crida a tota la gent de la Vall per encoratjar-los a col·laborar amb l’equip i el club i poder dur el nom de Sóller per tot arreu mitjançant la samarreta del Mariana, que vol esser la veu de tot un poble implicat amb un gran projecte.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Setmanari Sóller.
De momento no hay comentarios.