Els partits polítics catalans no aprofiten les seves pàgines web com a armes de campanya electoral, segons un estudi

Els partits polítics catalans no aprofiten les seves pàgines web com a eina de la seva campanya electoral, segons un estudi realitzat per la consultora d'estratègia i màrqueting digital Multiplica. Multiplica ha analitzat les cinc webs dels principals partits polítics i només CiU aprova, amb un 5'89. El PSC obté un 4'9 i ERC, un 4'16; ICV-EUiA treu un 3'58 mentre que el PPC no arriba al 3. El resultat, segons la consultora, és que els partits no pensen en internet com una eina per mobilitzar la militància i fer que participi a la xarxa i que no creen un discurs persuasiu per captar els electors indecisos. A més, tenen una presència limitada a les seves pàgines web o cibertires de marca i fan un seguiment de la campanya, però no ofereixen primícies. Com a paràmetres d'anàlisi d'aquest estudi s'han utilitzat diferents aspectes com, per exemple, si la pàgina web proposa diàleg amb l'elector, si mostra el candidat de manera pròxima o si els continguts són fàcils de trobar.

NATIVE