Alguns hotelers temen un canvi de model turístic basat en els iots
El portal web que elabora GIT, basat en crear aquest nou producte al Port
El sector turístic de Sóller haurà de debatre si el «nou producte turístic» que es vol llançar a partir d'un DMS (Destination Management System), que tendria com a finalitat crear i promocionar un producte turístic específic per a Sóller a l'entorn a les activitats nàutiques, pot suposar un perill per al model actual que es ven a diferents destins mundials i que té com a base principal una imatge radicada en l'entorn i l'oferta senderista. El projecte de portal de promoció i comercialització de Sóller (www.sollerturismo.com) que elabora en aquests moments l'empresa GIT i que ja ha estat presentat en dues ocasions a representants de l'Associació hotelera, ha despertat temors entre alguns dels professionals. Si bé, molts conclouen que el portal «es una magnífica eina de promoció i comercialització com la que disposen els més importants destins del món», altres no veuen gens clar que aquest portal estigui supeditat a aquest nou producte que, segons els gestors encarregats de la seva creació es basa en el concepte d'oferir «vacances actives en contacte amb la mar, realitzant tot tipus d'activitats nàutiques i amb serveis als navegants, complementària al gaudi de la natura en l'ús de l'oferta complementària i recreativa de l'entorn». Pels més reticents, «el producte solleric ja està creat i la seva marca és el senderisme» tot admetent l'avantatge que suposaria disposar del portal.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Setmanari Sóller.
De momento no hay comentarios.