Presentada la marca turística de Sóller i l'eslogan de la destinació
El visitant la identificarà per una essa acolorida i la frase Sóller, bon dia
Una essa dinàmica i acolorida i la frase, sempre en català, Sóller, bon dia, seran a partir d'ara el logotip i l'eslògan de Sóller com a destinació turística. Dissabte dia 2 la sala Magna acollí la presentació oficial d'aquesta iniciativa amb la qual l'Ajuntament pretén atreure els visitants a Sóller utilitzant aquest missatge visual i lingüístic. A l'acte hi assistiren el batle, Carles Simarro, els regidors de cultura i turisme, Miquel Nadal i Bartomeu Pomar, com a impulsors de la iniciativa i la vicepresidenta del Govern Balear, Rosa Estaràs. Miquel Capó, responsable de l'empresa Fora Vila, autora del projecte n'explicà les principals característiques. Durant el procés de «creació» de la marca tant l'Ajuntament com els creadors de la marca mantingueren contactes amb diferents sectors i elaboraren una enquesta per «reunir la major quantitat possible d'opinions respecte del futur de Sóller». Segons Miquel Nadal, «amb l'ajut concedit com a complement al Pla d'Excel·lència vam decidir elaborar un Pla de dinamització turística de Sóller en el que s'inclou la marca que té com a finalitat suggerir i convèncer el visitant potencial a venir».
També a Sóller
- Protesta i mobilització per frenar el projecte de construcció d’habitatges a la plaça Teixidores
- L'Ajuntament posa en marxa una campanya per posar fi als excrements de ca al carrer
- Suport del 94% a crear una àrea marina protegida
- Lluís Cerezo promet el càrrec com a regidor de l'Ajuntament
- Per participar en les processons i fer de caperutxa cal estar batiat

Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Setmanari Sóller.
De momento no hay comentarios.